خواص روغن کندش برای مو

افزایش رشد مو:

استفاده از روغن کندش باعث ایجاد پرزهایی از مو در نقاطی است که حتی فکرش را نخواهید کرد. روغن کندش با رساندن مواد مغذی به ریشه مو سبب افزایش رشد مو می‌شود.

این روغن علاوه بر رساندن مواد مغذی و افزایش رشد مو از ریزش مو نیز جلوگیری می‌کند. به طور کلی خاصیت اصلی روغن کندش جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد مو است.

معمولا مصرف روغن‌های طبیعی مانند کندش، در کنار ماساژ موضع مورد نظر نتیجه را دو چندان می‌کند. چرا که ماساژ باعث افزایش جریان خون می‌شود و عرق متصل به فولیکول‌های مو را گشادتر می‌کند. این امر باعث بهبود روند اکسیژن رسانی و تغذیه ریشه مو می‌شود و همین کلید طلایی این کار است.

با مصرف روغن کندش طبق دستورالعمل آن و در دوره گفته شده می‌توان شاهد نتایج شگفت آور آن بود. دوره استفاده از روغن کندش ویسکا اویل، 2 ماهه بوده و نتیجه گیری مستلزم استفاده مداوم از آن است.

پرپشت کردن مو:

استفاده از روغن کندش میزان گردش خون را در پوست سر افزایش می‌دهد. به این ترتیب میزان متابولیسم سلول‌های پوست سر و مواد مغذی در دسترس آن‌ها را افزایش می‌دهد. این روند در کنار افزایش میزان اکسیژن دریافتی توسط فولیکول‌های مو سبب افزایش رشد آنها می‌شود.

روغن کندش قادر است در قسمت‌هایی از سر که موهای آن ریخته و کم پشت شده است، فولیکول‌ها را تحریک کرده و رویش مجدد آن‌ها را میسر کند و ازین طریق حجم موها را افزایش می‌دهد.

پرپشت کردن مو با افزایش و ایجاد تراکم بر روی سر ایجاد می‌شود. روغن کندش اصل باعث این عمل می‌شود. این روغن با تقویت فولیکول‌های مو و افزایش رشد مو و پرزهای موجود بر روی سر باعث پرپشت شدن مو می‌شود.

آنتی اکسیدان‌ها و مواد مغذی دیگر کندش نیز ساقه و ریشه مو را تحریک می‌کند.

روغن کندش با دارا بودن خواص محافظتی، مانند سدی در مقابل عوامل مخرب عمل می‌کند. بدین ترتیب علاوه بر تغذیه مناسب، مراقبت از مو در قبال آلودگی‌ها و باکتری‌ها نیز برقرار خواهد شد. این یعنی یک پروتکل تمام عیار برای داشتن موهایی سالم و پرپشت که با روغن کندش قابل دستیابی است.

ضد ریزش مو:

عوامل متعددی برای ریزش مو وجود دارد.

استفاده از رنگ موهای غیر استاندارد، آلودگی محیط، عوامل ژنتیکی و وراثت، بیماری‌ها، عدم تغذیه مناسب، عدم مراقب کافی از موها و بسیاری از عوامل دیگر ممکن است سبب ریزش مو شود.

استفاده از وسایل حالت‌دهی مو که با حرارت مو را حالت می‌دهند نیز از عوامل مهم آسیب دیدگی موهاست.

کراتین کردن موها برای صاف و درخشان شدن آن ممکن است در ابتدا هیجان انگیز باشد، ولی به علت کار در درجه حرارت بالا، آسیب‌های جبران ناپذیری با ساقه مو وارد می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده :رهگذر
تاريخ: سه شنبه 19 فروردين 1399 ساعت: 21:49




>>>